Ο δήμαρχος Αίγινας μιλάει για τους αεροψεκασμούς [ΒΙΝΤΕΟ]

Admin | Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014 | 10:32 μ.μ. | 0 σχόλια

Μια ενδιαφέρουσα συνομιλία του κ. Δημήτρη Μούρτζη με τον κ. Wayne Hall για τους αεροψεκασμούς.
Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο βίντεο που αναρτήθηκε στο you tube.

Γ. Χωλ: Κύριε δήμαρχε της Αίγινας, κύριε Μούρτζη, από το 2003 που επιχειρήσατε ως πρώτος εκλεγμένος πολιτικός της Ευρώπης να λάβετε δικαστικά μέτρα ενάντια στους μυστικούς αεροψεκασμούς οι πολίτες έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο την αναγνώριση ότι πρόκειται για υπαρκτό θέμα που πρέπει να ερευνηθεί και όχι για θεωρία της συνωμοσίας. Έχετε κάποιο μήνυμα για τους διοργανωτές της ημερίδας για τους αεροψεκασμούς που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στην Ολλανδία;

Δημήτριος Μούρτζης: Κύριε Wayne, η θέση μου είναι η ίδια και παραμένει η ίδια από το 2003, ανεξάρτητα από το ότι απείχα για περίπου οχτώ χρόνια από το τοπικό πολιτικό στίβο. Θέλω να σας πω ότι θέλω να συνεχιστεί αυτή η έρευνα και χαίρομαι ιδιαιτέρως που πρωτοστατείτε σε αυτό. Θα μ’έχετε αρραγώς συμπαραστάτη σε οποιαδήποτε προσπαθείτε γιατί μέχρι τώρα και εγώ – ο προβληματισμός μου – και τα πειράματα που θέλουν κάποιοι να εφαρμόζουν αγνοώντας για τη ζωή των ανθρώπων - θα ήθελα να μου εξηγήσουν, αυτό είναι πράγματι κάτι που πρέπει να είναι και δεν έχει καμμία επιδείνωση ή καμμίια κακή επίπτωση στους ανθρώπους – αν και πιστεύω το αντίθετο εγώ, δεν είμαι επιστήμονας αλλά έτσι πιστεύω εγώ, να μας εξηγήσουν γιατί γίνονται αυτοί οι αεροψεκασμοί, αυτοί οι τακτοί αεροψεκασμοί που γίνονται. Είναι καθαρό η ημέρα. Δεν έχει συννεφιά. Θα διαπιστώσετε ότι απάνω το αεροσκάφος – δεν ξέρω τι είναι – πηγαινοέρχεται συνεχώς και εκτός απ’ότι το έχει προκαλέσει αλγεινή εντύπωση στους – σε αυτούς που τέλος πάντων βλέπουν αυτό το αντικείμενο να περνάει από πάνω και να ψεκάζει, σας είπα ότι δεν είμαι επιστήμων αλλά ακούω διάφορα πράγματα – έχουμε κάποιες δυσμενείς επιπτώσεις οι οποίες δεν ξέρω αν οφείλονται σε αυτό. 

Γ. Χωλ: Ναι, χρειάζεται έρευνα οπωσδήποτε.

Δ. Μούρτζης: Τις ασθένειες αυτές είναι σε μεγάλο βαθμό. Δεν θέλω να προδικάσω αλλά χρειάζεται έρευνα και σε αυτό είμαι μαζί σας. Δεν ξέρω αν θα χρειαστεί σε επίπεδο Δημοτικού Συμβουλίου να πάρουμε κάποιες αποφάσεις πρόσθετες, προς τη νέα Δημοτική Αρχή αλλά θα έλεγα οπωσδήποτε μια ημερίδα από ειδικούς επιστήμονες θα ήταν πολύ χρήσιμη και μιας και έχετε αναλάβει αυτό το ρόλο θα ήταν σημαντικό να γίνει κάτι και εδώ στην Αίγινα..

Γ. Χωλ: Οπωσδήποτε σκοπεύουμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε ακτιβώς κάτι τέτοιο.

Δ. Μούρτζης: Εγώ πάντως δεν έχω ξεφύγει ούτε πόντο από τις θέσεις μου.




Category: , ,

0 σχόλια

Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά, χλευαστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δεν θα δημοσιεύονται. Θα παρακαλούσαμε τα επίσης να γράφετε με μικρά ελληνικά και όχι greeklish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...